12 август 2026, сряда
Последни новини
Любопитно

Ново проучване на зеленолистни зеленчуци и ядки, ето какво установиха

Ново проучване показва, че богатите на магнезий храни, като зеленолистни зеленчуци, ядки и пълнозърнести храни, могат да намалят риска от деменция, …

Виж и това  Илон Мъск твърди, че е "разстрелял" Cybertruck в стил Ал Капоне, за да тества бронята му